LubGame Conference 2025 – Akademia WSEI stała się centrum polskiego gamedevu

LubGame Conference 2025 – Akademia WSEI stała się centrum polskiego gamedevu

W Lubelskiej Akademii WSEI odbyło się prawdziwe święto branży gier komputerowych i technologii interaktywnych. W miniony weekend nasza Uczelnia zapełniła się pasjonatami gier i nowych technologii, twórców, grafików i programistów z całej Polski.

Konferencja odbyła się w dn. 14 -15 czerwca. Łącznie wzięło w niej udział ponad 200 uczestników.

LubGame Conference 2025 obfitowało w inspirujące prelekcje ekspertów z branży gamedev, praktyczne warsztaty z projektowania, programowania i grafiki komputerowej, a także w strefę gamingu, w której uczestnicy mogli przetestować najnowsze produkcje i prototypy.

Nie zabrakło również spotkań networkingowych z profesjonalistami oraz przedstawicielami firm z branży. Wszystko to uzupełniała ogromna dawka kreatywności i wiedzy, którą dzielili się doświadczeni twórcy i specjaliści.

Wydarzenie było wyjątkowe również z innego powodu – właśnie podczas LubGame Conference oficjalnie zaprezentowaliśmy nowy kierunek studiów w Akademii WSEI, który jest w ofercie na rok akademicki 2025/2026: „Tworzenie gier komputerowych i technologie interaktywne”. 

- Ten kierunek to odpowiedź na realne potrzeby rynku i ogromne zainteresowanie branżą. Program studiów został opracowany we współpracy z liderami gamedevu i pozwala studentom zdobyć praktyczne umiejętności niezbędne do pracy w zawodzie - mówi dr inż. Michalina Gryniewicz-Jaworska, prof. Akademii WSEI, Dziekan Wydziału Transportu i Informatyki.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, prelegentom, partnerom oraz osobom zaangażowanym w organizację LubGame Conference 2025. Wasza obecność, energia i pasja sprawiły, że to wydarzenie stało się wyjątkowe i inspirujące.

Już dziś zapraszamy do udziału w kolejnych inicjatywach Lubelskiej Akademii WSEI.

 Zobacz, jak było! – galeria zdjęć

 

Udostępnij:

Przejdź do treści